Ločeno od newsletterjev se beleži statistika autoresponderjev oziroma follow-up sporočil.
Kratek povzetek statističnih podatkov za poslano follow-up sporočilo je viden v seznamu follow-up sporočil za posamezen autoresponder (Kampanje > Autoresponderji) s klikom na ikono grafa poleg naslova follow-up sporočila.

Do statistike follow-up sporočil dostopate na Glavnem meniju > Analitika > Statistika autoresponderjev.

Odpre se vam seznam poslanih follow-up sporočil, kjer lahko spremljate naslednje podatke:
- ZADEVA IN DATUM POŠILJANJA
Na podlagi tega podatka razberete, za katero follow-up sporočilo gre. Pod Zadevo je viden datum in ura zadnjega pošiljanja. S klikom na graf poleg Zadeve se vam odpre okno, kjer lahko pregledate povzetek vseh statističnih rezultatov ter najbolj klikane povezave. Pod POVZETKOM je na voljo tudi grafična predstavitev naslednjih podatkov:- Stopnja odprtih sporočil
- Odprta sporočila/Kliki na povezave glede na dan in uro
- Odprta sporočila/Kliki na povezave glede na dan
- V katerih brskalnikih so bila sporočila odprta
- Na katerih napravah so bila sporočila odprta
- Na katerih mobilnih napravah so bila sporočila odprta
- ODPRTA SPOROČILA
Ta podatek vam pove, koliko poslanih sporočil je bilo odprtih. S klikom na številko lahko vidite tudi dejanske prejemnike, ki so sporočila odprli. Če kliknete na številko lahko s klikom na Izvozi v funkcijskem meniju te prejemnike tudi izvozite. - KLIKI NA POVEZAVE
Ta podatek vam pove, koliko prejemnikov od vseh je kliknilo na povezave v follow-up sporočilu. S klikom na številko lahko vidite vse povezave v danem follow-up sporočilu in koliko klikov je bilo opravljenih na dano povezavo. - UČINKOVITOST VSEBINE
Ta podatek vam pove, kolikšno je razmerje med odprtimi sporočili in kliki na povezave. Torej koliko prejemnikov, ki je odprlo follow-up sporočilo, je tudi kliknilo na povezave. S klikom na številko lahko vidite vse povezave v danem follow-up sporočilu in koliko klikov je bilo opravljenih na dano povezavo. - ODJAVA
Koliko prejemnikov se je odjavilo. S klikom na številko lahko vidite vse prejemnike, ki so se odjavili, kdaj in iz kakšnih razlogov. Te podatke lahko pregledujete tudi v grafični obliki s klikom na ikono grafa poleg številke. Če kliknete na številko ali graf lahko s klikom na Izvozi te podatke tudi izvozite. - POSLANO
Koliko prejemnikom je bilo sporočilo poslano. S klikom na številko lahko vidite tudi dejanske prejemnike, katerim je bilo sporočilo poslano. - ODBOJI
Koliko % prejemnikom sporočilo ni bilo dostavljeno (se je odbilo) zaradi sledečih razlogov:- Poštni predal prejemnika ne obstaja
Če je email naslov neveljaven, torej ne obstaja, bo le-ta takoj onemogočen – zgodil se bo trdi odboj oziroma hard bounce. Prejemnikova vrednost bo tako enable=0. - Poštni predal prejemnika je poln
Če je poštni predal prejemnika poln, se bo zgodil mehki odboj oziroma soft bounce. Prejemnik ne bo takoj onemogočen – sistem bo sporočilo poskušal še trikrat poslati in po treh neuspelih poskusih bo prejemnik označen kot onemogočen (vrednost enable=0). - Sporočilo je bilo blokirano s strani prejemnikovih filtrov
V tem primeru vedno pride le do mehkega odboja. Sporočilo prejemniku ni bilo dostavljeno, je pa prejemnik še vedno omogočen. - Zaradi začasnih napak
V tem primeru vedno pride le do mehkega odboja. Sporočilo prejemniku ni bilo dostavljeno, je pa prejemnik še vedno omogočen. - Trajno ni uspelo (Failed permanently)
V tem primeru vedno pride le do mehkega odboja. Sporočilo prejemniku ni bilo dostavljeno, je pa prejemnik še vedno omogočen.
Vsi odboji se zabeležijo in sprocesirajo avtomatsko.
- Poštni predal prejemnika ne obstaja
