Preklic pošiljanja in ponovno pošiljanje

Newsletter je v pošiljanju – preklic pošiljanja

Ko ste enkrat nastavili čas pošiljanja, newsletterja ni mogoče več urejati. Če ga želite urediti, morate pošiljanje preklicati, ga urediti in ponovno nastaviti pošiljanje.

Pošiljanje izbranega newsletterja lahko prekličete tako, da kliknete na gumb PREKLIČI poleg newsletterja v seznamu newsletterjev.

Lahko pa tudi odprete newsletter, kjer lahko kliknete na gumb PREKLIČI POŠILJANJE.

 

Newsletter je poslan – ponovno pošiljanje

Ko je newsletter že poslan, ga ni možno več urejati. Če želite newsletter uporabiti kot predlogo za nov newsletter, ga morate kopirati s klikom na gumb KOPIRAJ.

Če pa želite isti newsletter ponovno poslati prejemnikom (autoresend), ki ga niso odprli oziroma niso kliknili na povezavo, odprite newsletter in izberite možnost za ponovno pošiljanje s klikom na gumb NASTAVI AVTOMATSKO PONOVNO POŠILJANJE.

Odpre se vam novo okno, kjer uredite:

  1. Zadevo – Vpišete novo zadevo sporočila
  2. Datum pošiljanja – izberete datum in uro, kdaj želite, da je sporočilo poslano. Svetujemo vam, da je to najmanj dva dni po prvem pošiljanju sporočila.
  3. Izberete, katerim prejemnikom želite sporočilo poslati:
    • Prejemnikom, ki niso odprli newsletterja
    • Prejemnikom, ki niso kliknili na povezavo
  4. Klinete na gumb NASTAVI PONOVNO POŠILJANJE.

Ponovno pošiljanje lahko prekličete, tako da odprete želeni newsletter, ki ga želite ponovno poslati in kliknite na gumb PREKLIČI POŠILJANJE.

OPOMBA: Novo sporočilo bo vidno v spisku newsletterjev šele ko bo poslano. Za isti newsletter lahko ustvarite do 5 sporočil za ponovno pošiljanje.