Pogosta vprašanja

Zakaj bi potreboval več seznamov?

Ker na njih dodajate segmentirane prejemnike. To pomeni, da lahko prejemnike ločite po različnih lastnostih, na primer po spolu, jih dodate na ločene sezname in tako pošiljate newsletterje, ki so prilagojeni točno tej ciljni skupini. Vsak prejemnik je seveda lahko na večih seznamih hkrati.

Ali imam lahko več seznamov?

Seveda. Squalo vam omogoča poljubno število seznamov, ne glede na zakupljen paket.

Ali Squalo preveri podvojene email naslove, ko vnesem nove prejemnike?

Da. Squalo avtomatično odstrani podvojene email naslove oziroma jih prepiše, če to tako nastavite (navodila).

Koliko polj po meri imam lahko znotraj seznama?

Polja po meri niso na nivoju seznama ampak na nivoju prejemnika. Squalo vam omogoča, da imate poljubno število polj po meri, na podlagi katerih filtrirate prejemnike in jih dodajate na ločene sezname.

Ali lahko naložim celoten seznam prejemnikov na enkrat?

Da. Prejemnike lahko uvozite v formatu CSV, XLS in XLSX (Excel). Omejitev velikosti datoteke je 25 MB, uvozi pa se vedno le prvi zvezek (sheet).

Ali lahko pošiljam na več seznamov hkrati?

Da. Ob pošiljanju vsakega newsletterja nastavite, na katere sezname želite poslati. Če je prejemnik prijavljen na več seznamov, na katere pošiljate, bo spročilo prejel le enkrat.
V primeru, da bo prejemnik pri odjavi izbral možnost »Odjava iz tega seznama«, bo odjavljen iz vseh seznamov, na katere je sporočilo poslano in na katere je hkrati prijavljen. Če bo izbral možnost »Odjava iz vseh seznamov« pa bo odjavljen tudi iz seznamov, na katere je prijavljen vendar na njih sporočilo ni bilo poslano.

Kaj se zgodi s statističnimi podatki, v kolikor izbrišem določen seznam?

Nič, podatki ostanejo. Statistika je vezana na newsletter in na prejemnike, zato dodajanje in brisanje seznamov nimata veze s tem.
V primeru izbrisa seznama, na katerega je bil poslan newsletter, pa ne boste imeli več pregleda nad statistiko seznamov za ta newsletter.

Ali Squalo skrbi za odjave iz seznama in odboje prejemnikov?

Da. Procesiranje odjav je avtomatsko. Kar morate storiti vi je le to, da v newsletter dodate povezavo za odjavo (navodila).
Prav tako je avtomatsko procesiranje odbojev. V primeru trdega odboja (hard bounce) se uporabnik onemogoči, v primeru mehkega odboja pa se ponovno poskuša dostaviti sporočilo, dokler ne pride do trdega odboja.
  • Primer 1: Če je prejemnikov poštni predal poln, se mu poskuša dostaviti še 3 (različne) newsletterje in šele nato pride do trdega odboja.
  • Primer 2: Če prejemnikov strežnik za email trenutno ni dosegljiv se poskuša dostaviti sporočilo še 24 ur. Če je dostavljanje še vedno neuspešno, pride do trdega odboja in prejemnik postane onemogočen.

Ali bo Squalo uporabil moj seznam prejemnikov?

Ne! Pod nobenim pogojem. Varovanje podatkov in zasebnosti naših strank je za nas ena izmed najpomembnejših vrednot. Že privzeto smo se tako zavezali k varovanju podatkov (velja kot pogodba), v kolikor pa imate posebne zahteve, pa nam pišite na podpora@squalomail.com in se dogovorimo glede podrobnosti.