Čas branja: 09 minut
Bliža se božič, ena od najpomembnejših prodajnih sezon leta. Čas je torej, da pripravite nepozabno božično kampanjo in tako poskrbite za kar najboljši izkoristek tega obdobja. Za vas smo pripravili popoln vodič z najboljšimi idejami, odličnimi primeri in uporabniki triki, ki vam bo pomagal, da v tem obdobju dosežete kar najboljše prodajne rezultate.
Božično prodajno obdobje v treh dejanjih
Prvo dejanje: predbožično obdobje
Gre za čas, ko bodo e-poštni nabiralniki vaših prejemnikov izjemno polni, zato je pomembno, da izstopate v množici. Če boste torej dovolj kreativni in izvirni, obenem pa se boste svoje božične kampanje lotili pravočasno, boste tako zagotovo prehiteli konkurenco.
To je torej čas, ko svoje stranke opomnite nase, ponovno navežete stik, si pridobite njihovo zaupanje in jim zaželite kaj lepega. Tako boste poskrbeli, da boste v njihovih mislih tudi takrat, ko bodo dejansko opravljale božične nakupe.
Drugo dejanje: božično obdobje
Božič je končno tukaj in čas je, da svojim strankam pokažete vse, kar ponujate. Pripravite torej e-poštno kampanjo s svojimi najboljšimi ponudbami, najbolj priljubljenimi izdelki in najnižjimi cenami. Če ste v prejšnjem obdobju uspešno vzpostavili stik in naredili dober vtis, obstaja velika možnost, da bodo prejemniki odprli vaša sporočila in pokukali vanje.
Odličen način, da strankam ponudite nekoliko bolj oseben pristop v času božične e-poštne kampanje, je tudi personalizacija ponudb. Če si boste vzeli nekaj časa, da preverite, kaj so določene skupine strank pri vas že kupovale ali pa si ogledovale, nato pa jim boste ponudili enake ali podobne izdelke, boste s tem zagotovo izboljšali svoje prodajne rezultate.
Tretje dejanje: pobožično obdobje
Božično obdobje se po božiču resda konča, a to nikakor ne velja za vašo božično prodajno kampanjo. Pobožično obdobje je namreč čas, ko smo vsi nekoliko bolj sproščeni, imamo več prostega časa, več brskamo po internetu, poleg tega pa smo zaradi prazničnega vzdušja precej dobre volje. Idealna atmosfera za nakupovanje, kajne?
Poleg tega je v tem času tudi občutno manj konkurence – večina spletnih trgovcev je pač zaključila s svojo božično kampanjo. Sedaj je torej vaša priložnost, da ujamete še kakšno novo stranko in poskrbite za še kakšno dodatno prodajo, ki bo še izboljšala vaše poslovne rezultate tik pred koncem leta.
Najboljši primeri božičnih e-poštnih kampanj
Teorija je eno, praksa pa drugo – in da si bomo bolje predstavljali, kako so resnično videti najboljša e-poštna sporočila božičnih kampanj, si oglejmo nekaj primerov.
#1: Avon
Vir: Avon
V prazničnem času boste imeli kar nekaj konkurence – vse znamke se namreč trudijo, da bi prodale kar največ. Prav zato je pomembno, da konkurenco prehitite, časovno omejene ponudbe pa so za to odličen način. Z njimi boste v strankah namreč vzbudili občutek nujnosti, zato se bodo hitreje odločile za nakup. Odlično so se tega denimo lotili pri znamki Avon, saj so za vsak dan pripravili novo ponudbo, ki pa traja le 24 ur – kupci, ki jo torej želijo izkoristiti, morajo to storiti takoj.
#2: Benetton
Vir: United Colors Of Benetton
Včasih je najboljša stvar, ki jo lahko storite v prazničnem času, preprosto to, da svoje stranke spomnite nase na zabaven in inovativen način. In natanko to je storila znamka Benetton, ki je s simpatično grafiko v svojem slogu vsem svojim prejemnikom zaželela vesele praznike in jim tako polepšala dan. Tudi pri ustvarjanju prazničnih voščil bodite torej kreativni in nikar ne uporabljajte prežvečenih sporočil, saj se vam bo to zagotovo obrestovalo.
#3: Starbucks
Vir: Starbucks
Ljudje imamo radi, če se drugi spomnijo na nas in nam nekaj podarijo – še posebej, če so to naše najljubše znamke. Tega dejstva se dobro zavedajo tudi pri znamki Starbucks, zato so v prazničnem času svojim zvestim strankam ponudili posebno praznično darilce: tematski lonček za kavo oziroma čaj. Praznični čas je nenazadnje čas obdarovanja in dobre volje, kajne?
#4: BarkBox
Vir: BarkBox
Božič je čas veselja in dobre volje, zato je pomembno, da to izžarevajo tudi vaša sporočila. Tega se dobro zavedajo pri znamki BarkBox, zato so pripravili zabavno sporočilo, polno humorja in besednih iger, ki je zagotovo razveselilo vse njihove prejemnike. Ker so tako uspešno navezali stik s strankami, so dosegli tudi odlične prodajne rezultate.
#5: LevelUp
Vir: LevelUp
Omenili smo že, da ljudje obožujemo darila – in to tako zelo, da se jih preprosto ne moremo naveličati. To seveda pomeni, da so e-poštna sporočila z različnimi prazničnimi darilci vedno med najbolj priljubljenimi. To dobro vedo tudi pri znamki LevelUp, zato so našo ljubezen do daril združili s še eno stvarjo, ki jo vsi obožujemo, gre seveda za presenečenja. Šele klik na povezavo v e-poštnem sporočilu nam namreč razkrije, kaj so pripravili za nas …
#6: Not On The High Street
Vir:Not On The High Street
V prazničnem času so vsa e-poštna sporočila precej podobna – vsi pač pošiljajo posebne ponudbe. Če boste v tem času za svoje stranke pripravili kaj drugega, boste s tem dosegli odlične rezultate. Znamka Not On The High Street je za svoje prejemnike tako pripravila zelo zanimive vsebine, v katerih razkriva, kako ustvariti domače dekoracije. S tem so na inovativen in kreativen način svoje stranke opomnili nase, obenem pa niso bili vsiljivo prodajni.
#7: AviationCV
Vir: AviationCV
Pogosto pravimo, da je manj v resnici več – in to še kako drži v svetu e-poštnega marketinga. V času, ko bodo vse ostale znamke pošiljale posebne ponudbe, pripravljale nore razprodaje in skušale svoje stranke na vsak način prepričati v nakup, lahko prav vi izstopate s tem, da svojim prejemnikom preprosto zaželite lepe praznike. To so denimo storili pri znamki AviationCV in s tem vzpostavili topel odnos s svojimi strankami, kar je zagotovo odličen temelj za prihodnost.
#8: J.Crew
Vir: J. Crew
Odštevalniki so odlično orodje za uporabo v e-poštnih sporočilih, saj pomagajo ustvariti občutek nujnosti in stranke prepričajo, da čim hitreje opravijo svoj nakup. Znamka J.Crew jih je v tem primeru združila še z visokim popustom in za piko na i še brezplačno dostavo, kar je kombinacija, ki je zagotovo premamila številne stranke.
#9: Michaels
Vir: Michaels
Številni ljudje so v prazničnem času v zadregi, saj nimajo nobene pametne ideje, kakšna darila kupiti za svoje najdražje. Poleg tega jih pogosto muči tudi pomanjkanje časa, ki z bližanjem praznikov predstavlja vse večji pritisk. Pri znamki Michaels se tega zelo dobro zavedajo, zato so za svoje prejemnike pripravili izčrpen vodič za nakupovanje daril in jim tako občutno olajšali delo.
#10: Havenly
Vir: Havenly
Vsi obožujemo presenečenja, praznične e-poštne kampanje pa so za to še prav posebej primerne, saj smo v prazničnem času vsi še malo bolj navdušeni nad čarobnim vzdušjem, ki ga prinašajo. Znamka Havenly se je odločila to izkoristiti v svoj prid, zato so svojim strankam poslali dražilnik, s katerim so vzbudili njihovo zanimanje in si tako zagotovili, da bodo odprle njihovo naslednje sporočilo, v katerem bodo poslali praznične ponudbe.
Najboljši emojiji za božične kampanje
Božič je čas prisrčnih in čustvenih sporočil – in emojiji so bili kot ustvarjeni za takšna sporočila! Odlična ideja je torej, da jih uporabite tudi v svojih e-poštnih sporočilih v božični kampanji. Če boste izbrali prave emojije, boste z njimi še lažje in bolje izrazili svoje misli ter predali svoje sporočilo na topel, zabaven in prijazen način.
Emojiji so tudi odličen način, da skrajšate besedilo, še posebej v naslovu e-poštnega sporočila. Z njihovo pomočjo boste tako z manj besedami povedali več, pa še to na precej bolj simpatičen način. Niste povsem prepričani, kako se lotiti vstavljanja emojijev v vaša sporočila? Brez skrbi, s pomočjo Squalo je celoten proces povsem enostaven in izjemno hiter.
Squalo vam namreč omogoča, da emojije vstavljate tako v besedilo sporočila kot tudi v naslov sporočila, v obeh primerih pa lahko uporabite preprost urejevalnik s funkcijo »povleci in spusti«. Tako boste zlahka dodali svoje želene emojije. In kateri so najboljša izbira za božično e-poštno kampanjo?
🎄 – emoji božično drevesce
Emoji z božičnim drevescem je zelo vsestranski, zato ga lahko uporabite v številnih primerih, denimo pri voščilih, prazničnih ponudbah in posebnih prazničnih obvestilih. Je dovolj nevtralen in ne preveč kičast, zato vam bo v vaši praznični kampanji zagotovo prišel prav.
🎅 – emoji Božiček
Božiček in dedek Mraz sta dobra moža, ki ju povezujemo z decembrskimi prazniki, zato lahko ta emoji s pridom uporabite pri svoji praznični kampanji, predvsem takrat, ko govorite o darilih, takrat, ko želite poskrbeti za praznično atmosfero, in takrat, ko strankam nekaj podarjate.
🤶 – emoji Božička
Tudi gospo Božičko običajno povezujemo z darili, obdarovanjem in decembrskimi prazniki, zato lahko ta emoji v svoji božični kampanji uporabite v enakem kontekstu kot emoji Božička.
☃️ – emoji snežak
Snežaki so zabavni, navihani in neustavljivo prisrčni, zato bodo učinkovito popestrili vaša sporočila. Ker se ne navezujejo neposredno na praznike, jih lahko uporabite tudi za druga sporočila, ki jih pošiljate v tem času, sploh v primeru, da se navezujejo na zimo in sneg.
🎁 – emoji darilo
Emoji darila je izjemno uporaben skozi celo leto, če pa ga boste uporabljali tudi v decembrski praznični sezoni, pa vam priporočamo, da ga kombinirate z emojijem božičnega drevesa, Božička ali morda snežaka, da ustvarite res praznično vzdušje. Ta emoji je preprost, učinkovit in jasno razkriva svoj pomen – decembrska praznična sezona se pač vrti okoli daril.
❄️ – emoji snežinka
Emoji snežinke lahko uporabite v sporočilih, ko govorite o zimi, zimskih športih, vremenskih nevšečnostih ali veselju na snegu. Seveda ga lahko uporabite tudi v smislu prazničnih ponudb; takrat je še posebej priporočljivo, da ga kombinirate z drugimi emojiji, denimo z emojijem darila ali božičnega drevesca.
🧝- emoji vilinec
Vilinci, škrati in vsi ostali pomočniki dobrih mož so v času praznične sezone zelo pomembna bitja, saj pomagajo izpolniti vse praznične želje – in enako vlogo lahko igrajo tudi v vaših e-poštnih sporočilih. Dodaten plus je še dejstvo, da vsaj zaenkrat še niso tako zelo priljubljeni in splošno uporabljani, zato boste z njimi zlahka izstopali v e-poštnih nabiralnikih svojih strank.
🌟 – emoji sijoča zvezda
Simbol sijoče zvezde je v naših mislih povezan z božičem, zato je ta emoji odlična izbira za božična e-poštna sporočila. Neredko se uporablja v verskem kontekstu, seveda pa jo pogosto uporabimo tudi za poudarek, kako odlična je naša praznična ponudba.
🦌 – emoji jelenček
Jelenčki so Božičkovi zvesti pomočniki, zato so v decembrskem prazničnem obdobju resnično nepogrešljivi. Lahko jih uporabite v vseh sporočilih, v katerih govorite o praznikih, kot sta božič in novo leto, seveda pa lahko ta emoji kombinirate tudi z emojijem, ki prikazuje rdeč nos, in tako ustvarite vsem dobro znanega Rudolfa.
👼 – emoji angelček
Simbol angela se tesno povezuje z božičnim časom, zato ta emoji spada med najbolj priljubljene v decembrskem prazničnem obdobju. Tako ga lahko denimo uporabite, ko strankam zaželite vesel božič in srečno novo leto.
Najboljši naslovi e-poštnih sporočil za božične kampanje
Naslov e-poštnega sporočila je vaš prvi stik s prejemnikom in večini primerov glavni faktor, ki bo odločil, če bo prejemnik odprl vaše sporočilo. Verjetno že dobro veste, kako pomembno je torej, da je naslov res privlačen in vabljiv, še bolj verjetno pa je, da vam pogosto zmanjka idej za dobre naslove. Brez skrbi, za vas smo pripravili odličen nabor privlačnih naslovov, ki jih lahko uporabite kot navdih za vaše božične prodajne kampanje.
-
Letos pod božično drevesce skrijte nekaj zabavnega!
-
Predstavljamo vam naš popoln vodič za praznična darila
-
Naše darilo za vas
-
Ste že kupili darila? Izkoristite 60 % popusta!
-
10 daril, ki vam podarjajo boljšo produktivnost
-
Ho-ho-vau! 50 % popusta na naše izdelke!
-
13 slastnih receptov za praznične dobrote
-
Brrrr, kako je mraz – ogrejte se z brezplačno vročo čokolado!
-
Naši najbolj priljubljeni izdelki v letošnji praznični sezoni
-
Za vas imamo zgodnje praznično darilo …
-
Ho-ho-ho … darila, gremo!
-
Darila, ki jih najraje prejmemo … in najraje podarjamo
-
Imamo darilo samo za vas …
-
Vesele praznike! Za vas smo pripravili igro, želite igrati?
-
Poiščite popolno darilo za prav vse na svojem seznamu!
-
Sneg že pada, naše cene pa tudi!
-
Še vedno je čas, da opravite nakupe …
-
Božiček prinaša darilo: -15 % na vse!
-
Dobra novica: pristali ste na našem seznamu pridnih!
-
Če boste v letošnji praznični sezoni odprli le eno samo sporočilo …
-
Nekaj odličnih idej za darila v zadnjem trenutku
-
Pomagajte nam razširiti praznično veselje!
-
12 najboljših prazničnih ponudb
-
5 enostavnih naredi-sam idej za okraševanje doma
-
Naš izdelek je popolna izbira za praznično darilo!
-
Praznične igračke za vaše boljše polovice
-
Tri ideje za darila, na katera zagotovo še niste pomislili
-
10 idej za v nogavice, ki bodo navdušile prav vse!
-
Darila za 20 € ali manj, ki bodo razveselila vaše obdarovance!
-
Vam praznični nakupi predstavljajo stres? Mi vam z veseljem priskočimo na pomoč!
-
Čas je za popolna darila … in 40 % popusta!
-
Odštevamo do božiča … -50 % na vse majice!
-
Nedelja za darila – čakajo vas veliki prihranki!
-
Samo ta vikend lahko prihranite vse do 50 %!
-
Vesel božič! Presenetite svojo družino s slastno pico!
-
Nova frizura za božič? Zakaj pa ne! Striženje 2 za 1!
-
Se počutite božično?
-
Ponudbe, ki so še bolj ljubke kot Rudolfov nos!
-
Božič je čas, da delimo dobre stvari
-
Oglejte si naš vodič po božičnih trendih
-
Potrebujete malo navdiha za božična darila?
-
Nimate ideje za darilo? Podarite darilno kartico!
-
Pozabite na Božička in dedka Mraza – z darili se razvajajte kar sami!
-
Nikoli ni prezgodaj za božična darila!
-
Letošnji prazniki prinašajo brezplačno ekspresno dostavo!
-
Kupite zdaj in prejmite svoja darila pravočasno!
-
Popolno darilo obstaja – kliknite!
-
Kako vam kaj gre iskanje daril?
-
Še vedno nimate vseh daril? Za vas smo pripravili vodič po darilih!
-
Tudi vi si zaslužite darilo – za vas imamo božični kupon!
-
Ne čakajte več – božične ponudbe se končajo ta vikend!
-
Razvajajte svoje najdražje z izbranimi darili
-
Posebna ponudba za posebne stranke
-
Ni še prepozno, še vedno lahko kupite darila za praznike
-
Polepšajte si praznike z našimi posebnimi ponudbami
Za konec
Božično prodajno obdobje je resnično pomemben čas za vsako podjetje, zato bi se morali potruditi, da v tem času kar najbolje organizirate svoje prodajne aktivnosti. Kakovostna božična kampanja vam lahko namreč občutno izboljša vaše prodajne rezultate in poskrbi za dodaten odmerek prihodkov tik pred koncem poslovnega leta.
V zgornjih odstavkih ste zagotovo dobili kar nekaj odličnih nasvetov, idej in trikov za izvedbo svoje božične prodajne kampanje, sedaj pa je čas, da se lotite dela.
Če pri tem potrebujete zanesljivega partnerja, vam pri Squalo z veseljem priskočimo na pomoč. S pomočjo našega enostavnega in izjemno učinkovitega orodja za ustvarjanje e-poštnih sporočil boste zlahka izboljšali rezultat svoje božične kampanje in odlično zaključili letošnje leto!
Želim brezplačno preizkusiti Squalo!









