Blog

31.08.2020

5 težav, ki jih ne more rešiti noben ponudnik email marketinga

Rezultati vaše email marketing strategije niso takšni kot bi želeli? Preverite, ali je krivda na strani vašega email marketing ponudnika, ali pa morate težavo odpraviti sami!

27.07.2020

Začnite pošiljati svoj newsletter v le 6 dneh

Še ne pošiljate newsletterja? To je res škoda, gre namreč za izjemno preprosto in učinkovito orodje, s katerim lahko občutno izboljšate svoje poslovne rezultate. Najpogostejši razlog, da se podjetja še niso lotila pošiljanja prodajnih e-poštnih sporočil, je običajno: »Nimamo časa«. Pa ga res nimate ali je to morda le izgovor?

20.07.2020

10 točk, ki jih vedno preverite pred izbiro ponudnika email marketinga

Kateri ponudnik Email marketing storitev je pravi za vas? Preverite na kaj morate biti pri izbiri pozorni!

06.07.2020

Ali imajo besedilna sporočila res boljše možnosti, da pristanejo v nabiralniku prejemnikov, kot pa HTML sporočila?

Danes bomo govorili o razliki med besedilnimi sporočili in HTML sporočili, kakšne so prednosti in slabosti obeh različic, kakšne rezultate prinašajo in tudi – to vas seveda najbolj zanima – o tem, če so katera sporočila neprimerno boljša izbira od drugih. Pa poglejmo!

20.04.2020

E-poštno sporočanje na delovnem mestu

Že v prejšnjih člankih smo ugotovili, da email še zdaleč ni mrtev in da tudi dandanes igra še kako pomembno vlogo pri naši vsakdanji komunikaciji. Danes bomo pogledali na elektronsko pošto še z druge strani: kako pomemben je email pri interni komunikaciji znotraj organizacij.

10.04.2020

Je email res mrtev? Niti slučajno!

Vsakič, ko se pojavi nov medij, nov način komunikacije ali nova tehnologija, se nam za trenutek zazdi, da bodo tiste stare počasi potonile v pozabo – statistike pa kažejo ravno nasprotno. Email je še kako živ, v nekaterih pogledih pa je še bolj uporaben in še bolj priljubljen kot kadarkoli poprej.

06.04.2020

14 napak, ki si jih pri email marketingu preprosto ne morete privoščiti

Email marketing je precej enostavna stvar, a to še ne pomeni, da zanj ne veljajo določene zakonitosti. Tudi pri e-poštnem marketingu se moramo namreč držati nekaterih osnovnih pravil, saj bomo sicer storjene napake lahko drago plačali. Katere so tiste napake, ki jih delamo najpogosteje, in katere so tiste, ki imajo lahko največje posledice?

30.03.2020

6 nepogrešljivih nasvetov testiranja v Email marketingu

Preverite 6 nasvetov o tem, kako in kaj testirati v vaših Newsletterjih in tako ustvarite tista zmagovalna sporočila, ki bodo najbolj pritegnila in obdržala vaše prejemnike.

23.03.2020

Psihologija emaila – zakaj se nikakor ne moremo upreti nenehnemu pregledovanju svojega e-poštnega predala?

Mislite, da je email mrtev? Zakaj pa potem še vedno vsakih nekaj minut pogledate v svoj e-poštni predal, če je v njem kaj novega? In zakaj vsak nov email nemudoma preberete? Očitno email le ni tako mrtev, kot smo si morda mislili … Tudi raziskave podpirajo to, kar ste verjetno opazili še sami: na e-pošto se odzovemo neverjetno hitro, poleg tega pa nam vzame veliko našega časa.

16.03.2020

Email marketing in psihologija – primeri dobre prakse

Če ste prebrali naš prejšnji članek, zagotovo veste že veliko o tem, kako pomembna je psihologija v marketingu, to pa še kako velja tudi na področju email marketinga. Nazadnje smo tako preučili teorijo in si ogledali nekaj splošnih primerov, tokrat pa si bomo ogledali še nekaj zanimivih in nadvse uporabnih primerov dobre prakse.

09.03.2020

Email marketing in psihologija

Zakaj nekatere email kampanje delujejo tako dobro, druge pa sploh ne? Zakaj nekatera e-poštna sporočila dosegajo odlične rezultate, na druge pa ni prav nobenega odziva? Če ste se kadarkoli poglabljali v zakonitosti email marketinga (ali pa marketinga na splošno), ste zagotovo hitro ugotovili, da izjemno pomembno vlogo v marketingu igra tudi psihologija.

17.02.2020

10 oblikovalskih trendov email marketinga za 2020

V prejšnjem članku smo se posvetili trendom email marketinga, ki bodo v tej panogi vladali v letu 2020, tokrat pa se bomo podrobneje posvetili enemu od elementov: dizajnu. Vizualna podoba newslettra je namreč ena od prvih stvari, ki jo opazimo, zato je tudi ena od prvih stvari, ki nas pritegne – ali pa seveda odbije.

10.02.2020

Najboljši trendi email marketinga za 2020 – primeri dobre prakse

Leto 2020 se je začelo in zagotovo ste se že lotili novih izzivov. Če je med njimi tudi učinkovitejša raba email marketinga, ste verjetno z zanimanjem prebrali prejšnja dva vodiča, ki smo ju pripravili za vas, tokrat pa je čas za primere dobre prakse. Če so vas novi trendi navdušili in bi jih z veseljem preizkusili tudi sami, vendar pa vam primanjkuje navdiha in idej, si lahko ogledate, kako stvari počnejo drugi. Pobrskali smo po širnem spletu in poiskali primere e-poštnih sporočil, ki jih pošiljajo najboljši. Prepričani smo, da boste med njimi tudi sami našli vsebine, ki vam bodo v navdih pri ustvarjanju sporočil za vaše prejemnike.

31.01.2020

10 trendov email marketinga za 2020

Verjetno ste že sami ugotovili, da je v svetu digitalnega marketinga edina stalnica to, da stalnic ni. Stvari se nenehno spreminjajo, prihajajo vedno novi trendi, vedno nove tehnologije in vedno novi pristopi. Kar je bilo priljubljeno in nadvse učinkovito lani, je lahko letos že zastarelo, zato morate – če seveda želite biti uspešni – nenehno ostajati v koraku s trendi in novostmi. Zato smo za vse, ki bi želeli izboljšati svoje email marketing kampanje, pobrskali, kaj je na tem področju novega in kateri so najpomembnejši trendi za leto 2020.

20.12.2019

9 nasvetov, kako izbrati popolno pisavo za vaš newsletter

Oblikovalci email marketinških kampanj lahko že s pravilno uporabo pisave dosegajo želene učinke pri prejemnikih – ob primerni vsebini seveda. In če so bile spletne pisave nekoč dostopne le spletnim oblikovalcem, so dandanes dostopne tudi email designerjem… in to veliko vrst! Preberite, kaj vse je potrebno upoštevati pri izbiri pisave za vaš naslednji newsletter in izkoristite možnosti moderne tehnologije.

16.12.2019

6 pravil A/B testov, ki jih večina oglaševalcev prezre

A/B testiranje, v kolikor ga želimo izvajati pravilno, ni vedno preprosto. Preverite 6 pravil, ki jih drugi oglaševalci običajno spregledajo!

09.12.2019

5 zlatih pravil za uspešnost vaše email marketing kampanje

Sodobni oglaševalci nenehno iščejo učinkovitejše načine, kako vplesti prejemnike, povečati prepoznavnost blagovne znamke in donos podjetja. Pri tem pa je potrebno poznati in razumeti 5 najpomembnejših pravil email marketinga!

02.12.2019

9 preprostih nasvetov za učinkovit Email design

V tokratnem članku boste našli nekaj preprostih in uporabnih nasvetov, ki vam bodo pomagali pripraviti in oblikovati bolj privlačna in bolj učinkovita email marketing sporočila. Spoznajte jih!

25.11.2019

Odštevalniki – kaj so, kako jih uporabljamo in ali so res tako zelo učinkoviti?

Ste že kdaj prejeli e-poštno sporočilo, v katerem je bil ogromen odštevalnik, ki je neusmiljeno odšteval sekunde do konca prodajne akcije? Kaj ste občutili v tistem trenutku? Če ste kot večina ljudi, verjetno predvsem občutek, da se z nakupom mudi.

07.10.2019

6 tipov email marketing sporočil, ki bi jih morali pošiljati

Tisti, ki se pričnejo ukvarjati z email marketingom, to pogosto počnejo kaotično. Ne vedo točno, kaj je potrebno vključiti v sporočila, zato se običajno odločijo le za sporočilo s ponudbo in klicem k akciji – vendar je email marketing še veliko več kot le ponujanje izdelkov ali storitev vašim prejemnikom.

01.10.2019

10 spletnih strani, iz katerih lahko črpate navdih za vaš email design (+BONUS)

Kadar morate od začetka ustvariti email dizajn za vaše podjetje vam predlagamo, da si najprej ogledate, kaj je že na voljo. Zato smo za vas pripravili seznam najbolj uporabnih spletnih strani, iz katerih lahko črpate navdih za vašo naslednjo email predlogo.

23.09.2019

Vse, kar morate vedeti o B2C email marketingu

Email marketing, ki je namenjen končnim strankam oz. kupcem imenujemo tudi B2C marketing. Preverite, kako se ga pravzaprav lotimo, katera so zlata pravila, ki bi jih morali upoštevati, ter katere so največje napake in kako se jim lahko izognemo.

09.09.2019

Kako spisati opravičilno e-pošto in čemu se izogniti

Skrbno ste pripravili svojo kampanjo, neštetokrat pregledali vsako besedo, nato pa vse skupaj končno poslali svojim prejemnikom – in v isti sekundi zagledali orjaško napako. Včasih je napaka tudi takšna, da zahteva opravičilo. Zato smo za vas zbrali nekaj odličnih trikov, s pomočjo katerih lahko takšno napako izkoristite v svoj prid.

02.09.2019

11 napak email marketinga, ki jih ne smete ponoviti

Podjetja, predvsem majhna in srednja, ki na področju email marketinga morda nimajo dovolj izkušenj in znanja, pogosto delajo nekatere osnovne napake. Zato smo pripravili kratek pregled teh napak – in kako se jim lahko izognete.

26.08.2019

33 prednosti email marketinga za vaše podjetje

Res je, da imajo velika podjetja običajno več denarja in virov, ki jih lahko namenijo e-poštnemu marketingu, vendar pa je še kako res tudi, da gre za obliko marketinga, ki je primerna za prav vsa podjetja, tudi tista najmanjša. Če ste v dvomih, ali je email marketing primerna izbira za vaš posel, smo za vas zbrali več kot 30 razlogov, s katerimi vas bomo prepričali, da je.

12.08.2019

6 najpogostejših napak v vaši email marketing strategiji

Naše izkušnje so pokazale, da oglaševalci pogosto ponavljajo nekatere napake, ki vsekakor negativno vplivajo na uspešnost njihovih Email marketing kampanj. Preverite, ali ste med njimi tudi vi!

05.08.2019

6 ključnih parametrov, ki jih morate meriti za vsak newsletter

Vsakokrat, ko pošiljate newsletterje je nujno, da tudi izmerite njihovo uspešnost. Brez tega se je namreč nemogoče pravilno odločati, kako izboljšati marketinško strategijo. V nadaljevanju vam podajamo 6 ključnih parametrov, ki jih morate meriti za vsak newsletter.

08.07.2019

Kako e-poštna sporočila pošiljajo najboljši – zanimivi primeri in navdihujoče ideje

Za vas smo zbrali najbolj zanimive domislice, odlične ideje in nekaj navdihujočih izhodišč, s pomočjo katerih boste tudi sami lahko ustvarili e-poštna sporočila, s katerimi boste dosegli odlične rezultate.

01.07.2019

Kako e-poštna sporočila pošiljajo najboljši (in kako lahko to počnete tudi vi)

Ste se že kdaj vprašali, zakaj so nekatera podjetja pri e-poštnem marketingu tako uspešna in dosegajo tako dobre rezultate? Da boste enake uspehe lahko dosegali tudi vi, smo za vas pripravili izčrpno analizo newsletterjev, ki jih pošiljajo najboljši in v kateri razkrivamo vse njihove skrivnosti.

10.06.2019

Povečajte število odprtih sporočil: 15 idej za naslov newsletter-ja

Kot pri vsakem oglaševanju, je tudi pri email marketingu kar 75 % vašega uspeha odvisnega od naslova. Dejstvo je, da v kolikor naslov ne prepriča vaših prejemnikov, sporočilo ne bo odprto. Preverite torej seznam najbolj učinkovitih zadev oz. »subject-ov« in povečajte stopnjo odprtih sporočil!

20.05.2019

Celovit vodnik oblikovanja email predlog v 22 korakih

Oblikovanje email predlog pomeni, da takoj preidemo k bistvu in čim bolj izkoristimo kratek čas, ki ga imamo na voljo z našimi prejemniki. Preverite, kako!

29.04.2019

10 “subject”-ov sporočil, ki prinašajo višjo stopnjo odprtosti

Vaša sporočila so lahko najboljša na svetu, vendar hkrati tudi povsem neuporabna, če jih vaši prejemniki nikoli ne odprejo. Preberite, kako lahko z dobro zadevo dosežete višji open rate in posledično več konverzij!

26.03.2019

4 koraki personalizacije sporočil

Personalizirana sporočila, ki so prilagojena vašim ciljnim prejemnikom ter vsebujejo manj posrednega in generičnega oglaševanja, vodijo v boljše rezultate in občutno povečajo prodajo. Preverite kako!

18.03.2019

Kaj je »In« in »Out« v Email marketingu

Kje torej začeti? Kako se prepričati, da bodo vaša sporočila dostavljena, odprta in ne bodo označena kot SPAM? Na voljo je veliko različnih predlogov, kaj je potrebno upoštevati in kaj ne, mi pa vam bomo v tokratnem prispevku razkrili nekaj naših izkušenj.

12.02.2019

Povečajte učinkovitost email marketinga s sporočili dobrodošlice

Sporočilo dobrodošlice je odličen primer, kako lahko povečate vpletenost vaših prejemnikov na naraven način. S pravilno uporabo takšnih sporočil lahko že s prvim kontaktom vzpostavite želen odnos z vašimi prejemniki. Preberite kako!

26.11.2018

Celovit vodnik v 9 korakih: Kako začeti z zbiranjem email naslovov

Na področju spletnega oglaševanja ste najbrž že naleteli na stavek »Denar je v adremi«. Tu se seveda pojavi vprašanje – kako začeti in iz nič oblikovati kakovostno mailing listo vaših ciljnih prejemnikov? V našem tokratnem članku vas bomo vodili skozi vse korake.

29.10.2018

12 nasvetov kako izbrati pravilne barve za vašo spletno stran

Ali ste vedeli, da se 85 odstotkov kupcev odloča za nakup glede na barvo izdelka? Pomembno je torej, da izberete popolno barvno shemo za vašo spletno stran in prepričate vaše obiskovalce že ob prvem stiku. Preberite 12 ključnih nasvetov, ki jih ne smete spregledati!

22.10.2018

6 nasvetov, kako povezati vsebino vašega newsletterja s pristajalno stranjo

Ali ste že kdaj naleteli na email sporočilo, ki vam je v zadevi sporočalo nekaj, sama vsebina ali slika v sporočilu pa nekaj popolnoma drugega? Izognite se takšnim napakam v vaših email marketing kampanjah in ustvarite vsebino, ki bo sporočala zanesljivost in integriteto.

10.09.2018

Kako izbrati pravilno barvo prijavnega obrazca

Povečajte učinkovitost prijavnih obrazcev s pravilno izbiro barv! V tem članku vam bomo predstavili tri barvne teorije, ki jih lahko uporabite pri oblikovanju vaših prijavnih obrazcev.

13.08.2018

11 razlogov, zakaj je lahko vaša pošta označena kot SPAM

Kako prepoznati, ali je vaše prodajno sporočilo dejansko spam? Preverite teh 11 znakov in se prepričajte!

23.05.2018

Vodič: Kako pridobiti več GDPR soglasij za email marketing (in čemu se izogniti)

Ker je tema glede GDPR-ja trenutno zelo vroča in vsi hitimo s pridobivanjem soglasij, smo za vas pripravili še en primer, kako se lahko tega lotite in ste pri tem karseda učinkoviti.

09.05.2018

6 korakov (in 6 primerov sporočil) za uspešno pridobitev GDPR soglasij obstoječih prejemnikov

V tokratnem članku vam bomo predstavili način, kako zbirati soglasja za obstoječe prejemnike, da jim boste lahko pošiljali sporočila in obdelovali njihove podatke tudi po sprejetju novega zakona.

25.04.2018

Celovit vodič do uspešne uvedbe skladnosti z GDPR v 10 korakih

V tem članku vam podajamo celovit postopek, skozi katerega mora iti vsakdo, ki oglašuje s pomočjo email marketinga in želi biti skladen z GDPR. Članek je napisan iz stališča zagotavljanja skladnosti za email marketing.

11.04.2018

Vse kar morate vedeti o GDPR v 8 točkah

V tem članku vas bomo seznanili z osnovami GDPR, ki vam bodo pomagale pri lažjem razumevanju in implementaciji zakona v vašem podjetju oziroma organizaciji. Članek je napisan iz stališča skladnosti z GDPR-jem za email marketing.

16.10.2017

Integracija Google Wallet-a z Gmail-om je dodala emailu novo vrednost

Googlova novost, da lahko uporabniki pošiljajo in prejemajo denar kar preko Gmail-a je povzdvignila email na do sedaj nepredstavljiv nivo. Preverite, kaj lahko to pomeni za vaš email marketing!

19.12.2016

12 nasvetov za resnično praznične rezultate Email marketinga

S prihajajočimi prazniki pred vrati je pravi čas, da vašo email marketing strategijo napolnite z energijo. Za veliko podjetij je namreč to najpomembnejši čas v letu, zato smo za vas pripravili 12 hitrih nasvetov za resnično praznične rezultate email marketinga!

30.09.2016

VIDEO: Kako pritegniti stranke z Autoresponderji

V kratekem videu vam bomo predstavili kaj so autoresponderji, kako lahko z autoresponderji komunicirate s svojimi strankami in kako lahko to na preprost način uredite v Squalo-u.