Blog

15.11.2022

Prihajata črni petek in kibernetični ponedeljek: 30 taktik, ki vam bodo pomagale izboljšati prodajne rezultate v vaši spletni trgovini

Prazniki predstavljajo čas, ko prodaja v spletnih trgovinah cveti. Brez dvoma sta najpomembnejša dneva, posvečena nakupovanju, zagotovo črni petek in kibernetski ponedeljek, zato bi bilo škoda, če ju ne bi do popolnosti izkoristili. Za vas smo zato pripravili nekaj uporabnih nasvetov za ta dva pomembna dneva.

08.11.2022

Črni petek – kako e-poštna sporočila pošiljajo najboljši

Črni petek ali »Black Friday« ponudbe so super ponudbe in popusti, ki jih trgovci ponujajo vsako leto. Za vas smo pregledali nekaj sto primerov najboljših newsletterjev, ki so jih različne znamke poslale za svojo kampanjo za črni petek, in izbrali tiste najboljše.

03.11.2022

Črni petek in email marketing – priložnost, ki je preprosto ne smete zamuditi

Črni petek ali »Black Friday« je praznik, ki izvira iz ZDA, kjer vsako leto poskrbi za pravo nakupovalno norijo. Čeprav pri nas ljudje še ne kampirajo pred trgovinami in se ne pretepajo za najbolj znižane artikle, pa se vse več kupcev zaveda, da črni petek prinaša številne popuste, ki bi jih bilo škoda zamuditi.

25.10.2022

11 idej za segmentacijo vašega seznama za pošiljanje e-pošte, ki bodo občutno izboljšale vašo stopnjo konverzije

Da je segmentacija v svetu e-poštnega marketinga izjemnega pomena, čivkajo že ptički na vejah, pa tudi mi smo že precej govorili o tem. V prejšnjih člankih ste tako že veliko izvedeli o tem, kaj segmentacija sploh je in zakaj jo izvajamo, za vas pa smo pripravili tudi nekaj trikov o sami izvedbi segmentacije. Danes se bomo posvetili najboljšim idejam in največjim trikom mojstrov e-poštnega marketinga, ki jih lahko seveda uporabite tudi sami. Ugotovili bomo, kako lahko segmentacijo uporabite, da dela za vas in vam prinese občutno izboljšano stopnjo konverzije. Ste pripravljeni? Pa poglejmo!

18.10.2022

Kako je personalizacija naredila email marketing ponovno zanimiv?

Email nikoli ni šel iz mode. Namesto tega je doživel popolno preobrazbo od klasičnega modela do kontekstualnih email sporočil, ki lahko s pomočjo pravih orodij vsaki blagovni znamki omogočijo, da izpopolni svojo strategijo uporabe različnih medijskih kanalov.

11.10.2022

10 strašljivih idej za marketinške aktivnosti ob noči čarovnic, ki bodo učinkovito izboljšale vaše prodajne rezultate

Noč čarovnic je že skoraj tu in čeravno gre za praznik, ki ga najbolj intenzivno praznujejo čez lužo, pa je dejstvo, da tudi pri nas vse bolj pridobiva na popularnosti. Kot pri vsakem drugem prazniku, gre tudi v tem primeru seveda za odlično prodajno priložnost, ki je ne gre zamuditi – še posebej zato, ker ta praznik pri nas še ni tako zelo razvpit, zato boste imeli konkurence občutno manj.

03.10.2022

Kaj morate vedeti o vaših prejemnikih

Dejstvo – več kot veste o vaših prejemnikih, bolje jih lahko vpletete s pomočjo relevantne in zanje zanimive vsebine ter jim tako pripravite posebej zanje prilagojene ponudbe, ki prinašajo visoke konverzije. Spoznajte kako!

27.09.2022

Vsebinski marketing – kako se ga lotevajo najboljši?

V današnjem članku smo izbrali 10 primerov dobre prakse, ki vam bodo dali dober odmerek navdiha in vam pomagali začeti z vsebinskim trženjem.

20.09.2022

Najpogostejše napake, ki jih delamo pri vsebinskem marketingu (in odlični nasveti, kako jih odpraviti)

Vsebinski marketing resda ni strašno zapletena stvar, a brez neke dodane vrednosti vseeno ne bo šlo. Če boste le ponavljali ene in iste prežvečene teme, ne boste dosegli ničesar.

13.09.2022

ABC vsebinskega marketinga

Danes je čas, da naredimo korak naprej. Izvedeli bomo, kako se lotimo vsebinskega marketinga, in pridobili nekaj osnovnega znanja na tem področju. Ste pripravljeni? No, pa začnimo!

12.08.2022

Začetek šole: 10 korakov, kako začeti, ideje za Subject, emojiji in dobri primeri iz prakse

Obdobje ob začetku šole predstavlja eno od najboljših prodajnih sezon v številnih panogah, dobra novica pa je, da lahko ta čas izkoristite v skoraj katerikoli panogi – le dovolj kreativno ponudbo morate sestaviti! Gre torej za resnično dobro priložnost, ki je ne bi smeli zamuditi. Za vas smo pripravili kratek vodič z nekaj odličnimi triki in uporabnimi nasveti, ki vam bo omogočil, da to obdobje ob začetku šole kar najbolje izkoristite.

08.08.2022

Primeri sporočil za zmanjševanje stopnje zapuščenih košaric, ki jih lahko uporabite že danes

Je čas, da se lotimo prakse in si ogledamo nekaj najboljših primerov sporočil za zmanjševanje stopnje zapuščenih košaric, ki jih pripravljajo največje znamke v svetu email marketinga

27.06.2022

Top 5 nasvetov za uspešen Email marketing

Email marketing je odlična izbira, da dosežete vaše uporabnike na hiter, enostaven, kreativen in stroškovno učinkovit način. Želite pričeti s pošiljanjem Newsletterjev? Za vas imamo nekaj najboljših nasvetov.

30.05.2022

20 primerov in 30 subjectov najboljših email kampanj za ponovno aktiviranje neodzivnih strank

V prejšnjem članku smo se posvetili trikom in tehnikam, ki so namenjeni ponovni vključitvi strank v vašo znamko. Nikakor niste našli prave ideje? Brez skrbi, poskrbeli smo tudi za to – za vas smo tokrat pripravili primere 20 najboljših e-poštnih kampanj za ponovno vključitev strank, dodali pa smo še kopico idej za naslove e-poštnih sporočil, ki igrajo izjemno pomembno vlogo, saj predstavljajo vaš prvi stik s prejemniki.

02.05.2022

Kako se s čiščenjem izogniti črni listi

V kolikor uporabljate zastarelo ali kupljeno adremo (mailing listo), ne trošite le vašega časa in denarja, temveč lahko povzročite resno škodo vaši blagovni znamki. Pri email marketingu je namreč ključno, da je vaša adrema čista in aktualna – preverite kako!

25.04.2022

6 korakov za ustvarjanje in ohranjanje kakovostnega seznama za pošiljanje e-pošte

V e-poštnem trženju je vsebina pomembna, res je, pomembno pa je tudi, da je vaš e-poštni seznam zdrav in se redno vzdržuje. Se sprašujete, kako in zakaj? Pa poglejmo skupaj.

21.03.2022

Imate več seznamov za pošiljanje? Znate z njimi pravilno upravljati?

Z več seznami je treba skrbno upravljati, da jih kar najbolje izkoristite. Le tako boste dosegli najboljše rezultate, poenostavili svoje delo in hkrati svojim strankam zagotovili najboljše možne izkušnje.

08.03.2022

9 idej in 15 primerov za prodaje za St. Patrick’s

Dan svetega Patrika sicer ni nekaj, kar bi pri nas zelo množično praznovali – a kot dobro vemo, v svetu prodaje izkoristimo prav vsak izgovor, da pripravimo kakšno dobro prodajno akcijo, kajne? Dan svetega Patrika ni pri tem prav nobena izjema. Gre namreč za zabaven praznik, ki ga imajo vsi radi, saj prinaša sproščeno vzdušje, to pa seveda vpliva tudi na nakupne navade. Če si torej želite pripraviti uspešno prodajno kampanjo, je dan sv. Patrika odlična priložnost za to.
Za vas smo zato pripravili nekaj uporabnih idej, odličnih trikov in učinkovitih nasvetov, ki jih lahko uporabite za pripravo svoje kampanje ob dnevu sv. Patrika. Z njimi boste uspešno izboljšali prodajo, povečali prihodke, okrepili ugled svoje znamke in obenem poglobili vez s svojimi strankami.

21.02.2022

5 razlogov za pošiljanje newsletterjev za dan žena (in 9 korakov, kako se zadeve lotiti)

Prazniki so vedno odlična prodajna priložnost, med tiste, ki jih velja izkoristiti, pa vsekakor sodi tudi dan žena. A mednarodni dan žensk ni le še en praznik, pač pa pomemben dan z za nekatere občutljivo tematiko, zato morate biti pri pripravi svoje kampanje pazljivi – v nasprotnem primeru lahko svoji znamki naredite več škode kot koristi.

31.01.2022

Odlični primeri SMS marketinga v praksi: kako se SMS marketinga lotevajo največje in najuspešnejše znamke

Čas branja: 8 minut   Če ste bili v naši družbi že v preteklih tednih, potem SMS marketing doslej že kar dobro poznate. Veste, da prinaša številne prednosti in zagotavlja odlične rezultate, poleg tega pa veste tudi, da ga znamke zaenkrat še ne uporabljajo tako pogosto kot denimo e-mail marketing, zato je na tem področju […]

24.01.2022

Priročnik za učinkovito oglaševanje z SMS sporočili

SMS marketing je izjemno učinkovito marketinško orodje, pri katerem – vsaj zaenkrat – pri nas še ni prave konkurence, zato boste z njegovo pomočjo opazno izstopali v poplavi ostalih znamk. Tokrat smo za vas pripravili uporaben vodič, ki vam bo pomagal, da ustvarite svojo lastno kampanjo SMS marketinga in tako dosežete kar najboljše rezultate.

17.01.2022

16 učinkovitih trikov, kako začeti z SMS marketingom

V prejšnjem članku smo dodobra spoznali vse prednosti SMS marketinga in vas, vsaj tako upamo, prepričali, da je SMS marketinške kampanje vsekakor vredno uvrstiti med svoje redne marketinške aktivnosti. Dejstvo je namreč, da je SMS marketing izjemno učinkovit in da je na tem področju zaenkrat še precej malo konkurence, zato ta oblika marketinga v tem trenutku predstavlja resnično odlično priložnost, ki jo je treba izkoristiti. Ste v dvomih, kje in kako začeti? Brez skrbi, za vas smo zbrali najboljše trike, ki vam bodo pomagali, da bodo vaši začetki na področju SMS marketinga kar najbolj uspešni!

10.01.2022

Kaj je SMS marketing in katere prednosti prinaša

SMS marketing je oblika marketinga, ki postaja vse bolj priljubljena, kar pravzaprav niti ni presenetljivo – prinaša namreč odlične rezultate z majhnimi vložki. Najbolj inovativna podjetja in organizacije se vse bolj obračajo k tej obliki marketinga, saj lahko z njo ciljano in izjemno učinkovito nagovarjajo svoje stranke ter tako občutno izboljšajo donosnost svojih marketinških kampanj. Poglejmo podrobneje, kaj SMS marketing sploh je in kakšne prednosti prinaša.

03.01.2022

10 učinkovitih načinov za povečanje prodaje v spletni trgovini s pomočjo email sporočil

Email sporočila spadajo med najbolj učinkovite načine za povečanje prodaje v vaši spletni trgovini – a večina lastnikov spletnih trgovin jim preprosto ne posveča dovolj pozornosti. Stvari so v resnici precej bolj preproste, le prave trike morate poznati. Za vas smo izbrali in analizirali 10 tistih, ki so po naših izkušnjah najbolj učinkoviti in prinašajo najboljše prodajne rezultate.

02.11.2021

Črni petek in email marketing – priložnost, ki je preprosto ne smete zamuditi

Črni petek ali »Black Friday« je praznik, ki izvira iz ZDA, kjer vsako leto poskrbi za pravo nakupovalno norijo. Čeprav pri nas ljudje še ne kampirajo pred trgovinami in se ne pretepajo za najbolj znižane artikle, pa se vse več kupcev zaveda, da črni petek prinaša številne popuste, ki bi jih bilo škoda zamuditi.

28.09.2021

Vse kar morate vedeti o emoji-jih v 17 točkah

Emoji-ji lahko močno izboljšajo kakovost vašega newslettra in vam pomagajo doseči boljše rezultate – a le, če jih uporabite prav. V članku vas bomo popeljali skozi vse pasti in vam predstavili vse rešitve, da bodo vaša sporočila brezhibna.

30.08.2021

16 nujnih ukrepov proti uvrstitvi med nezaželeno pošto

V članku bomo razjasnili dvome in podali natančne informacije o tem, kdaj gre sporočilo v SPAM in kaj lahko proti temu naredi ponudnik ter kaj pošiljatelj. Preverite!

16.08.2021

18 razlogov, zakaj mora biti vaš newsletter prilagodljiv na mobilnih napravah (2. del)

Več kot polovica uporabnikov odpira svoja email sporočila na mobilnih napravah in več kot 80% prejemnikov bo izbrisalo email, ki se ne prikazuje pravilno. Pomislite na to, koliko prejemnikov boste izgubili, če vaša sporočila ne bodo prilagodljiva. Torej, ali počnete dovolj, da zagotovite, da so vaša sporočila berljiva na najbolj priljubljeni napravi vaših prejemnikov?

09.08.2021

18 razlogov, zakaj mora biti vaš newsletter prilagodljiv na mobilnih napravah (1. del)

Več kot polovica uporabnikov odpira svoja email sporočila na mobilnih napravah in več kot 80% prejemnikov bo izbrisalo email, ki se ne prikazuje pravilno. Pomislite na to, koliko prejemnikov boste izgubili, če vaša sporočila ne bodo prilagodljiva. Torej, ali počnete dovolj, da zagotovite, da so vaša sporočila berljiva na najbolj priljubljeni napravi vaših prejemnikov?

02.08.2021

Kako z newsletterji prepričati potencialne stranke

V tokratnem članku se bomo posvetili email sporočilom, ki so posebej namenjena potencialnim strankam in so kar 3 -krat uspešnejša od običajnih marketinških email sporočil!

19.07.2021

Klic k akciji – 6 najboljših praks

Od prepričljivosti klica k akciji je odvisen uspeh končnih konverzij, zato preverite, kako oblikovati popoln klic k akciji za vašo naslednjo email marketing kampanjo!

12.07.2021

Podroben vodnik uporabe barv pri oblikovanju email predlog

Ste se kdaj vprašali, kakšno moč imajo barve v vaši email marketing kampanji in v kakšni meri so pomembne pri stopnji konverzij? Seveda je nujno, da z zanimivim naslovom najprej spodbudite prejemnika, da odpre vaše sporočilo. Toda kaj se zgodi, ko prejemnik vidi vsebino?

05.07.2021

10 principov oblikovanja, ki bodo povečali konverzijo vaših newsletter-jev

Za vas smo pripravili 10 ključnih principov, ki jih morate upoštevati pri oblikovanju predlog, s katerimi boste navdušili vaše prejemnike in povečali končne konverzije.

21.06.2021

Kako s pravo vsebino izboljšate rezultate email marketinga

Želite obdržati vaše prejemnike in biti opazni med številnim oglasi v poštnem nabiralniku? Preverite kako!

06.06.2021

Email marketing: je primeren tudi za B2B ali le za B2C?

Email marketing običajno povezujemo s komunikacijo s končnimi kupci, torej z B2C – vendar pa je izjemno učinkovit tudi pri B2B komunikaciji. Če torej pri svojem poslu pogosto komunicirate tudi z drugimi podjetji, bi bilo škoda, da bi zamudili odlično priložnost, ki vam jo ponuja email marketing.

24.05.2021

Kako zagotoviti, da sporočilo ne gre v SPAM

Vsi si želimo, da bi šla vsa naša sporočila neposredno v mapo »Prejeto« (»Inbox«), a imajo ponudniki email računov (npr. Gmail) svoje filtre, ki nam velikokrat niso po godu. Kljub temu obstaja način, kako lahko te filtre zaobidemo. Preberite!

19.04.2021

4 odlični triki s pomočjo katerih lahko z e-poštnim marketingom izboljšate svoj SEO položaj

E-poštni marketing in optimizacija za iskalnike – dve zadevi, ki na prvi pogled nimata nobene povezave. Ali je to res? Ne – dejstvo je, da je usklajen pristop na obeh področjih izrednega pomena, saj vam lahko občutno pomaga izboljšati rezultate vaše znamke.

15.03.2021

10 odličnih idej za spletni marketing ob materinskem dnevu

Je treba izkoristiti prav vsako priložnost za dobro marketinško kampanjo, med odlične priložnosti pa običajno spadajo prav prazniki. Materinski dan je torej praznik, ki ga kot spletni trgovec nikakor ne smete zamuditi.

22.02.2021

Najboljše ideje spletnega marketinga za dan žena

Dan žena, ki ga poznamo tudi kot mednarodni dan žensk, po celem svetu slavi enakopravnost žensk in pomen njihovega doprinosa svetu. Če je tudi vaša znamka med tistimi, ki podpirajo to pomembno sporočilo, je vsekakor dobro, da to javno pokažete. Akcija ob dnevu žena je namreč tudi odlična prodajna priložnosti, ki je ne bi smeli zamuditi.

08.02.2021

Kako doseči višjo stopnjo odgovorov na vaša sporočila

Prepričani smo, da se večina ljudi dnevno utaplja v poplavi email sporočil. Obstaja nešteto nasvetov o tem, kako upravljati s poštnim predalom, če ste na strani prejemnika in kako pisati boljša email sporočila, če ste na strani pošiljatelja. Da bi bili preko tega komunikacijskega kanala kar se da uspešni, preverite kateri od zaključkov email sporočil so se izkazali kot najbolj učinkoviti pri stopnji odgovorov.

28.12.2020

5 korakov do uspeha vašega Email marketinga

Dovolj je bilo izgovorov: Čas je, da spravite vaš email marketing v top formo! Za vas smo pripravili 5 točk, ki jih lahko hitro osvojite in prepeljete vašo email marketing kampanjo do novih zmag.

23.11.2020

Primeri najboljših prodajnih lijakov, ki vam bodo pomagali izboljšati vašo stopnjo konverzije v letu 2020

Če se ravno lotevate izgradnje svojega prvega prodajnega lijaka (ali pa če gradite že desetega, pa vam počasi zmanjkuje navdiha), vam bodo naslednje ideje prišle še kako prav.

02.11.2020

Kaj je prodajni lijak in kako ga najučinkoviteje zgradimo v letu 2020?

Ste že kdaj slišali za prodajni lijak? Zagotovo ste, vendar niste bili povsem prepričani, kaj to pravzaprav pomeni. Gre za izjemno učinkovito orodje, ki vam omogoča, da hitro začnete služiti denar in spotoma še optimizirate svoje poslovne procese.

26.10.2020

Kratek vodič za izboljšanje stopnje odziva na vaša e-poštna sporočila v 4 korakih (in 3-je triki, ki jih uporabljajo strokovnjaki)

Dandanes je namreč toliko različne ponudbe in toliko dobrih znamk, da je včasih kar težko izstopati in potencialne stranke prepričati, da opravijo nakup. A če je težko že vzbuditi pozornost potencialnih strank, jih je še toliko težje prepričati, da se na vaša sporočila odzovejo.

19.10.2020

8 preprostih načinov, kako povečati vaš seznam prejemnikov

Poglejte si preproste načine, kako hitro osvojiti in si zagotoviti rast vaše baze uporabnikov ter tako povečati prodajo na učinkovit in varen način.

12.10.2020

Psihološko ozadje popolno oblikovanih newsletterjev

Vaš newsletter je le tako uspešen, kot je učinkovito njegovo oblikovanje. Če ne upoštevate osnovnih elementov marketinškega e-sporočila, ne pričakujte visokih konverzij in obratno. Morda se sliši nenavadno, vendar design je ljudem pomemben. Zato vam bomo v tem članku predstavili nekaj zanimivih psiholoških nasvetov, ki jih lahko uporabite pri vaših prejemnikih.

21.09.2020

Povečajte vaš seznam prejemnikov za 300% s pojavnimi okni

Pojavna oziroma Pop-up okna za prijavo na novičke ali ponudbo podjetja so se izkazala za presenetljivo učinkovite pri zbiranju novih prejemnikov. Z njihovo pomočjo, v kolikor jih uporabite pravilno, lahko občutno povečate vašo adremo. Sedaj vam je na platformi Squalo na voljo enostaven način, kako jih omogočite na svoji spletni strani.

18.09.2020

Kako je ga. Martina povečala prihodek v svoji spletni trgovini za 14,5% in kako lahko to naredite tudi za vašo spletno trgovino.

V današnji zgodbi o uspehu vam želimo povedati o tem, kako je Mrika, strokovnjakinja za marketing, podjetju, v katerem dela, pomagala povečati dohodek za 14,5%.

14.09.2020

5 kreativnih načinov, kako povečati konverzije s povezavo email + Facebook

Ste se kdaj vprašali, kaj vse bi lahko dosegli, če bi Email in Facebook med seboj povezali? V tokratnem članku vam bomo razkrili pet enostavnih principov, kako to storiti in povečati vašo adremo, prodajo in rezultate končnih konverzij.

07.09.2020

Kako se izognemo filtriranju sporočil v Gmail-u

Gmail je v svojo spletno platformo in mobilno aplikacijo dodal funkcijo »blokiraj pošiljatelja«. Preverite in se prepričajte, kaj to pomeni za njegove uporabnike in kaj za email marketing oglaševalce!