Blog
Uvod v vsebinski marketing
Za vse, ki se že dolgo lotevate vsebinskega marketinga, pa ne veste, kje točno začeti, smo pripravili kratek pregled vseh prednosti vsebinskega marketinga in nekaj uporabnih napotkov, kako se lotiti prvih korakov.
Optimizirajte vaš Email marketing za mobilne prejemnike
Več kot polovica Email sporočil je prebranih s strani pametnih telefonov – gotovo odličen razlog, da vaš newsletter optimizirate za mobilne prejemnike!
Povejte zgodbo svoje znamke z e-mailom
V svetu marketinga dandanes zelo radi govorimo o pripovedovanju zgodb, angleško temu procesu pravimo storytelling. Na prvi pogled se morda res zdi, da gre le še za eno modno muho marketinga, ki zveni malce za lase privlečeno, a v resnici je pripovedovanje zgodb nadvse učinkovito orodje, ki prinaša vrhunske rezultate.
Koliko grafične vsebine v Newsletterju je preveč?
Raziskave na področju email marketinga so pokazale, kako močan vpliv ima lahko grafična vsebina na prejemnika. Velikokrat se namreč zgodi, da je prav napačna uporaba grafičnih elementov razlog za nižje število končnih konverzij. Preverite, na kaj morate biti pozorni pri oblikovanju vaših newsletterjev!
7 pravil kako pritegniti pozornost z naslovom newsletterja
Le nekaj besed igra ključno vlogo, ali bo email odprt ali ne, zato preverite, kako pritegniti pozornost prejemnika z naslovom vašega newsletterja.
Seznam besed, ki sprožijo SPAM filtre
Pisanje zadeve v vaših sporočilih je lahko eden izmed najbolj stresnih korakov v kreiranju email marketing kampanje. Ali je privlačna? Prekratka? Predolga? Ali bo prejemnikom sporočilo sploh dostavljeno ali bo sprožilo SPAM filtre? To je le nekaj izmed skrbi, glede katerih vam bomo poskušali tokrat pomagati.
12 osnov email marketinga, ki jih morate obvladati
Pomembno je poznavanje temeljev delovanja email marketinga, četudi ste začetnik ali dober poznavalec. Če ne razumete teh osnovnih principov, bo za vas napredna tehnologija v email marketingu neuporabna. Za vas smo pripravili seznam 12-ih nasvetov in tehnik, ki navdušujejo novince na področju email marketinga in opominjajo dobre poznavalce, glede ključnih dobrih praks.
Primerjalna analiza ali benchmarking – kaj je in zakaj jo sploh delamo?
Ste se resno lotili email marketinga? Odlično, prepričani smo, da boste z rezultati zadovoljni. Ampak – kakšni bi pravzaprav morali biti rezultati, da boste z njimi lahko zadovoljni? Kaj je dober in kaj slab rezultat v svetu email marketinga? Ali veste, kako se vaši rezultati primerjajo z rezultati konkurentov? Preverimo skupaj!
Vodič za blogerje: Kako lahko email marketing na vaš blog pripelje še več obiskovalcev?
Pišete blog? Potem zagotovo že dobro veste, kako težko je pritegniti bralce – še težje pa je ljudi prepričati, da se vsakič znova vračajo na vašo stran. Kakovostne vsebine so zagotovo prvi korak, a če ljudje ne vedo, da obstajate, vam te ne bodo prav nič pomagale. In prav tu vam email marketing lahko pride še kako prav.
Strategija e-poštnega marketinga za majhna podjetja v 14 korakih
V današnjem članku vam bomo tako predstavili vse prednosti, ki jih e-poštni marketing prinaša majhnih podjetjem, a seveda se ne bomo ustavili pri tem. Za vas smo namreč pripravili tudi vodič v 14 korakih, kako ustvariti svojo strategijo za e-poštni marketing, za piko na i pa smo dodali še kar nekaj dobrih nasvetov in učinkovitih trikov za avtomatizacijo e-mail marketinga.
Poskrbite za uspešno lansiranje produkta na trg z naslednjimi triki in e-poštnimi predlogami
Imate v vašem podjetju nov produkt? Vsi vemo, kako pomemben je prvi vtis, zato je za uspeh produkta ključno tudi, kako ga predstavite javnosti.
15 delovnih tokov, ki bi jih morali vključiti v vašo marketinško avtomatizacijo
Se vam pogosto zdi, da so vaše stranke premalo aktivne? Morda je težava pravzaprav v vas – morda ste torej vi tisti, ki ste premalo aktivni. Morda premalo časa in truda namenjate interakciji s svojimi strankami ali pa se zadev lotevate na napačen način.
Učinkoviti triki za avtomatizacijo vašega B2B e-poštnega marketinga
E-poštni marketing običajno avtomatsko povezujemo z B2C, vendar pa je dejstvo, da se zelo uspešno uporablja tudi na področju B2B. O pomenu e-poštnega marketinga za B2B smo sicer govorili že v enem od prejšnjih člankov, danes pa si bomo to področje ogledali še nekoliko bolj podrobno, se posvetili trikom, kako avtomatizirati celoten proces, in se navduševali nad primeri dobre prakse na tem področju.
E-trgovina: 10 primerov in 7 trikov kako povečati prodajo obstoječim strankam
Najuspešnejši trgovci dobro vedo, da so stalne, zveste stranke tiste, ki prinašajo največ dobička. Če vam bo torej uspelo stranke prepričati, da pri vas opravijo vsaj še en dodaten nakup, boste na odlični poti, da jih pritegnete za vedno in si tako zagotovite stalen vir prihodkov. A kako to storiti? Kateri so najboljši triki in katere so najučinkovitejše taktike? Za vas bomo v današnjem članku analizirali sedem trikov, ki obstoječe stranke spreminjajo v stalne stranke, ogledali pa si bomo še deset odličnih e-poštnih kampanj, ki spodbujajo ponovne nakupe. Pa začnimo!
10 odličnih trikov, s pomočjo katerih lahko znižate stopnjo odbojev
Vsi upamo, da je razmerje med odbijenimi in vsemi poslanimi sporočili čim nižje, sicer moramo pričakovati neprijetne posledice. Kako pa to storiti? Za vas smo zbrali nekaj najboljših trikov strokovnjakov za e-poštno trženje …
10 učinkovitih ukrepov za zmanjšanje stopnje odjav od prejemanja vaših sporočil (in 5 trikov največjih mojstrov email marketinga)
Nekako lažje prenesemo, če se ljudje na sporočila sploh ne prijavijo, če pa se odjavijo, pa je to kar boleč udarec. A že v prejšnjem članku smo ugotovili, da celoten proces prinaša tudi nekaj prednosti, danes pa se bomo naučili, kako se lahko tej boleči izkušnji izognemo.
Ali veste, zakaj se prejemniki odjavljajo od prejemanja vaših sporočil? Analizirajte razloge in izboljšajte rezultate!
Ko se ljudje prijavijo na prejemanje našega newsletterja, smo običajno navdušeni, ko pa se odjavijo, pa, jasno, malce manj. Pomembno je, da analiziramo vzroke, zakaj so se tako odločili, in jih skušamo odpraviti. Glavno je torej, da iz slabe situacije izluščimo najboljše.
5 razlogov zakaj vaši prejemniki ne klikajo na povezave
V tokratnem članku si bomo pogledali nekatere pogoste napake, da se jim boste v prihodnosti lahko izognili in tako povečali vašo stopnjo klikov na povezave v Newsletter-ju!
Spremenite svojo zahvalno stran v učinkovito orodje za ustvarjanje prihodkov
Zahvalna stran je lahko več kot le vljudnost. Dejansko lahko to, če se pravilno uporablja, postane izjemno učinkovito orodje za ustvarjanje prihodkov.
Najbolj vroče ideje za e-poštni marketing v poletnem času
Bližajo se vroči poletni dnevi, a ti za spletne trgovce ne prinašajo (le) počitnic. Tudi poletje je namreč za številne pomembna prodajna sezona in če jo želite kar najbolje izkoristiti, se morate nanjo začeti pripravljati pravočasno. Mesec junij je tako popolna priložnost za to, da naredite načrt za svoje marketinške aktivnosti v poletnem času.
15 najboljših primerov email sporočil za rojstni dan
E-poštna sporočila za rojstni dan vaših strank so nadvse uporabno orodje, ki vaše poslovne rezultate izboljša tako kratkoročno kot tudi dolgoročno. Podrobneje smo o vseh zakonitostih e-poštnih sporočil za rojstni dan govorili prejšnji teden, danes pa bomo še enkrat obnovili glavne točke, nato pa se bomo posvetili najboljšim primerom tovrstnih e-mailov.
Ustvarite popolno email sporočilo za rojstni dan
Rojstni dan je vedno prav poseben dan za tistega, ki ga praznuje – zato bi moral biti prav poseben dan tudi za vas kot znamko, če si želite vzpostaviti dober stik s svojimi strankami. In kako se lotiti ustvarjanja popolnega e-poštnega sporočila za rojstni dan? Brez skrbi, v današnjem vodiču boste izvedeli prav vse, kar morate vedeti, da boste lahko pripravili privlačna in učinkovita sporočila za rojstni dan svojih strank.
Samodejni email opomniki in vse prednosti, ki jih prinašajo
Ali uporabljate samodejne email opomnike? Če jih, potem gotovo že veste, katere prednosti vse prinašajo (vendar pa zagotovo ne poznate vseh trikov največjih mojstrov, zato vseeno berite dalje), če pa jih ne, pa vas čaka nekaj izjemnih odkritij.
Kreativne strategije za zmanjšanje stopnje zapuščenih košaric s pomočjo e-pošte, ki jih vaša konkurenca še ni odkrila
Zapuščene košarice so in bodo ostale velik del spletnega posla, dejstvo pa je, da lahko s pravimi ukrepi njihov delež občutno zmanjšate in tako povečate svoje prihodke.
Sporočila dobrodošlice – 10 primerov sporočil, ki so jih pripravili najboljši v poslu
Da si ogledamo, kako se stvari lotevajo tisti najboljši, ki na področju email marketinga dosegajo najbolj vidne rezultate.
Sporočila dobrodošlice – načrtovanje in izvedba popolne serije
Pozdravna sporočila so zelo učinkovito orodje, ki vodi do odličnih rezultatov. V tem članku bomo videli vse prednosti pozdravnih sporočil, govorili pa bomo tudi o tem, kako ustvariti popolno zaporedje pozdravnih sporočil.
14 prednosti, ki vam jih prinese avtomatizacija e-pošte
V enem izmed prejšnjih blogov smo spoznali osnove avtomatizacije e-pošte. Govorili smo o tem, zakaj se avtomatizacije sploh lotimo, na kratko pa smo se dotaknili tudi prednosti, ki jih prinaša avtomatizacija email marketinga. Tokrat se bomo tem prednostim posvetili bolj podrobno.
Avtomatizacija email marketinga – kaj je in kako se je lotiti?
A avtomatizacija email marketinga je nadvse uporabna reč, ki vam lahko prihrani ogromno časa in občutno izboljša rezultate vaših kampanj. Za vas smo pripravili kratek vodič, ki vas bo na preprost in razumljiv način popeljal čez prve korake avtomatizacije email marketinga.
Kdaj je najboljši čas za pošiljanje newsletter-jev
Preverite, kaj vse je potrebno upoštevati, da izberete pravi čas za pošiljanje vaših sporočil!
22 odličnih primerov e-poštnih anket, ki bi jih morali uporabiti tudi vi
Danes se bomo osredotočili na najboljše primere e-poštnih sporočil, namenjenih zbiranju povratnih informacij. Pregledali smo na desetine e-poštnih sporočil in izbrali 22 izmed tistih, ki si zaslužijo, da so med najbolj privlačnimi in učinkovitimi.
Zakaj so povratne informacije vaših strank tako pomembne in kako najlažje avtomatizirati proces pridobivanja teh informacij
Zbiranje povratnih informacij je zelo pomembna stvar, ki pa ji prepogosto ne posvečamo dovolj pozornosti. A brez skrbi, v našem kratkem priročniku vam bomo pokazali vse prednosti povratnih informacij in odkrili bomo tudi, kako z avtomatizacijo pridobiti te informacije in si tako poenostaviti delo.
15 odličnih primerov in 5 trikov za marketing spletnih trgovin v času velike noči
Velikonočni prazniki so spet pred vrati in čas je, da jih izkoristimo tudi s prodajnega vidika! O marketingu v času velike noči smo sicer že govorili, zato smo tokrat za vas pripravili še nekaj dodatnih trikov največjih mojstrov spletnega marketinga, seveda pa smo dodali še kopico primerov dobre prakse, ki bodo poskrbeli za navdih v kriznih trenutkih.
Kratek vodič po najboljših idejah za digitalni marketing v času velike noči
Morda zveni nenavadno in celo rahlo smešno, vendar pa ljudje v času velike noči zapravljajo vse več in več denarja. Kot spletni trgovec morate seveda poiskati način, da to izkoristite in se tudi sami dokopljete do delčka tega denarja. Kdaj, zakaj in predvsem kako? Brez skrbi, za vas smo pripravili kratek vodič, ki bo odgovoril na vsa vaša vprašanja.
Materinski dan: Popoln vodič za pripravo marketinške kampanje v 7 korakih s 5 primeri
Materinski dan, ki ga pri nas praznujemo 25. marca, je še eden v vrsti praznikov, ob katerih ljudje z veseljem kupujemo darila za naše najdražje – v tem primeru gre seveda za mame. In ker spletni – in tudi vsi ostali! – trgovci dobro veste, da praznikov ne gre zamuditi in da jih je treba vedno izkoristiti za kakšno dobro prodajno akcijo, je čas, da se lotite dela. Da bo vse skupaj še nekoliko lažje, učinkovitejše in uspešnejše, smo za vas pripravili vodič, ki vam bo pri tem v pomoč.
Ali bi morali svojim strankam v zahvalo za njihovo zvestobo pošiljati e-poštna sporočila?
Vaše stranke pričakujejo zahvalna sporočila! Poglejte si nekaj uporabnih trikov in nasvetov, kako takšna sporočila pripraviti in pa seveda 15 uspešnih primerov iz prakse…
Ustvarite učinkovito marketinško kampanjo za dan žena
Če imate že kakršnekoli izkušnje z marketingom, potem zagotovo že dobro veste, da so prazniki prodajne priložnosti, ki jih res ne smete zamuditi. Prazniki so namreč čas, ko ljudje kupujejo precej več kot običajno, obenem pa so pogosto precej bolj spontani in sproščeni pri svojih nakupih. Za vas smo torej pripravili kratek vodič, ki vam bo pomagal ustvariti popolno kombinacijo e-poštne in SMS marketinške kampanje. S to kombinacijo boste namreč kar najbolje dosegli vse potencialne stranke, jih učinkovito prepričali v nakup in obenem še okrepili ugled svoje znamke. In če vam primanjkuje idej, brez skrbi – poiskali smo tudi nekaj primerov dobre prakse, ki vam bodo zagotovo pomagali, da pripravite kar najbolj učinkovito marketinško kampanjo ob dnevu žena.
8 odličnih primerov potrditvenih e-poštnih sporočil, ki jih lahko uporabite tudi vi
Za vas smo pripravili kratek vodič po potrditvenih sporočilih, v katerem boste izvedeli, kaj vse bi morala potrditvena sporočila vsebovati in kako jih pripraviti, seveda pa nismo pozabili niti na nekaj primerov dobre prakse.
4 nasveti, kako zbirati podatke o prejemnikih
Veliko lahko slišimo na temo segmentacije, vendar le malo o tem, kako dejansko začeti. Tokrat bomo poskusili zapolniti to vrzel in vam podati nekaj uporabnih nasvetov, na kaj morate biti pozorni in kako začeti z zbiranjem podatkov vaših prejemnikov.
16 odličnih idej za obrazce za prijavo, ki bodo učinkovito povečali vaš seznam za pošiljanje
S pravilnim pristopom lahko prepričate obiskovalce spletnega mesta, da vam zaupajo svoj e-poštni naslov, če pa se ne boste dovolj potrudili za pripravo obrazcev za registracijo, obstaja nevarnost, da boste izpustili veliko priložnosti. Kakšni pa so prijavni obrazci? In katere vrste poznamo? Predvsem pa, kako jih pravilno uporabiti?
Zakaj in kako povezati email marketing s socialnimi omrežji
V nadaljevanju vam bomo prikazali in svetovali, kako najbolje povezati oba spletna medija ter optimalno povečati uspeh vaše email marketing strategije.
Email marketing in družabna omrežja – zmagovita kombinacija za vrhunske rezultate
Email marketing in socialna omrežja sta že sama po sebi izjemno učinkoviti orodji, če pa jih lahko združite v eno, pa boste praktično neustavljivi. Zato smo za vas pripravili nekaj koristnih nasvetov in primerov dobre prakse, nismo pa pozabili niti na najboljše trike, ki vam bodo zagotovo koristili.
15 odličnih idej za vaša Valentinova sporočila
Valentinovo, praznik ljubezni, je v svetu spletnih trgovin izjemno priljubljen. Dejstvo je namreč, da si ob tem prazniku vse raje in vse pogosteje kupujemo različna darilca, kar je seveda odlična priložnost za vse lastnike spletnih trgovin. Ker gre torej za prodajno priložnost, ki je resnično ne smete zamuditi, smo za vas pripravili nekaj odličnih nasvetov za ustvarjanje vaše e-mail kampanje ob Valentinovem.
10 načinov za povečanje vpletenosti prejemnikov s pomočjo socialnih omrežij
Za vas smo pripravili 10 hitrih korakov, kako povezati vašo email marketing strategijo s socialnimi omrežji podjetja ter pri tem povečati in izboljšati uporabniško izkušnjo za prejemnika. Spoznajte jih!
8 načinov kako ponovno aktivirati neaktivne stranke
Če imate seznam prejemnikov, ki jim redno pošiljate e-poštna sporočila, potem zagotovo že veste, da se nekateri prejemniki pač ne odzivajo na vaša sporočila. Tovrstni speči prejemniki seveda niso ravno najboljši za vaš posel, saj vam ne prinašajo nobenih prihodkov, zato je zelo pomembno, da jih skušate prebuditi, ponovno vključiti in prepričati, da opravijo kak nakup.
Izboljšajte rezultate svoje popraznične prodaje v 12 dneh
Ljudje so v decembru porabili večino svojih finančnih zalog, si privoščili vse, kar so si želeli privoščiti, in dobili vse, kar potrebujejo. A brez skrbi, stvari vendarle niso tako črne, kot je videti na prvi pogled. Dejstvo je sicer, da bo uspešna prodaja v januarskem času zahtevala malce več truda kot pa v decembrskem času, vendar pa boste s pravim pristopom, inovativnimi idejami in uporabnimi triki tudi v tem času zlahka še povečali svojo prodajo. Ste pripravljeni, da se lotite dela?
26 idej zimskih “subject”-ov in 11 primerov iz prakse za zimske razprodaje
Ker je zunaj zima, smo za vas pripravili kar nekaj odličnih idej in trikov za zimska e-poštna sporočila, seveda pa nismo pozabili niti na primere dobre prakse.
Privlačni naslovi, zabavni emojiji, prave barve, odlične vsebine in zanimive ponudbe bodo namreč ustvarili sporočila, ki se jim vaše stranke preprosto ne bodo mogle upreti. To seveda pomeni, da boste precej lažje prebrodili tudi prodajno malce manj aktivno obdobje, ki sledi decembrski prodajni sezoni. Pa poglejmo, kar bi morali storiti!
Najboljše ideje in primeri najuspešnejših e-poštnih sporočil za božični čas
Bliža se božič, ena od najpomembnejših prodajnih sezon leta. Čas je torej, da pripravite nepozabno božično kampanjo in tako poskrbite za kar najboljši izkoristek tega obdobja. Za vas smo pripravili popoln vodič z najboljšimi idejami, odličnimi primeri in uporabniki triki, ki vam bo pomagal, da v tem obdobju dosežete kar najboljše prodajne rezultate.
3 zlata pravila in 9 trikov, ki vam bodo pomagali izboljšati prodajne rezultate v prazničnem času
Decembrski čas že leta predstavlja najpomembnejšo prodajno sezono v letu. A v zadnjem času se pojavljajo številne spremembe. Ogromen delež nakupov se namreč iz fizičnih trgovin seli v spletne trgovine. Dejstvo je torej, da bi morali kot lastnik spletne trgovine decembrski praznični čas kar najbolj izkoristiti za izboljšanje svojih prodajnih rezultatov, zato smo za vas pripravili vodič, kako to storiti v 31 decembrskih dneh.
Segmentacija – kaj pravzaprav je in zakaj je tako uporabna?
Podjetja, ki pri email marketingu dosegajo najboljše rezultate, veliko časa in pozornosti namenijo prav segmentaciji prejemnikov, saj jih lahko tako precej bolj učinkovito nagovarjajo.
Pripravite svojo spletno trgovino na kibernetični ponedeljek – najboljše strategije, najpogostejše napake in najbolj učinkoviti primeri dobre prakse
Bliža se kibernetični ponedeljek, ki je v svetu spletnih trgovin eden od najpomembnejših dni v letu. Že nazadnje smo povedali nekaj o črnem petku in kibernetičnem ponedeljku ter vam dali nekaj dobrih nasvetov in uporabnih trikov, danes pa bomo nekaj dodatne pozornosti namenili prav kibernetičnemu ponedeljku. Gre namreč za praznik, ki ga kot spletni trgovec pač ne morete in ne smete zamuditi. Pa poglejmo!