Tisti, ki se pričnejo ukvarjati z email marketingom, to pogosto počnejo kaotično. Ne vedo točno, kaj je potrebno vključiti v sporočila, zato se običajno odločijo le za sporočilo s ponudbo in klicem k akciji – vendar je email marketing še veliko več kot le ponujanje izdelkov ali storitev vašim prejemnikom.
Na voljo imate namreč več različnih modelov email marketing sporočil, ki jih lahko – in bi jih tudi morali – pošiljati.
Vsak izmed njih je odličen in ustreza določenemu namenu: nekatera sporočila lahko gradijo vašo blagovno znamko, druga promovirajo vašo vsebino ali pa vam pomagajo osveščati prejemnike o vaši novi ponudbi.
Poglejmo si nekatere možnosti med katerimi lahko izbirate:
1. Newsletter

Newsletter je najbolj običajen tip sporočila, ki je v osnovi uporabljen za sporočanje novic podjetja, novih vsebin in ponudb, dogodkov in tako dalje. Newsletter je odlična izbira, saj lahko vanje vključite skoraj karkoli – povezave do anket, do vaše blog strani, popustov ali novih izdelkov in storitev.
Z vašimi prejemniki se torej lahko povežete in ostanete v stiku tako, da jim redno pošiljate vaše newsletterje, kar vam omogoča, da bodo vaši bralci prej prepoznali vašo blagovno znamko.
Prav tako je zanimivo vedeti, da so prav newsletterji glede na raziskave med prvimi petimi sporočili, ki jih prejemniki najraje prejmejo na svojih mobilnih napravah.
Vir: Emailmonday.com
Prednost newsletterjev je tudi v tem, da so zelo preprosti za oblikovanje. Čudovite predloge lahko oblikujete v odzivnem email urejevalniku in jih lahko uporabite vedno znova, saj vam omogočajo, da le posodobite vsebino in slikovno gradivo.
Glavna pomanjkljivost newsletterjev pa je, da običajno klic k akciji (Call To Action – CTA) ni dovolj poudarjen in ne pride dovolj do izraza. To pa lahko poudarite z …
2. Namensko sporočilo
Namenska sporočila se osredotočajo le na eno stvar: na posebno ponudbo s katero želite pritegniti pozornost prejemnikov.
Tu ne gre nujno le za prodajo določenega izdelka, saj lahko prav tako z njihovo pomočjo opozorite na določeno novico ali dogodek, ki ga prirejate.
Takšna email sporočila običajno vsebujejo glavni klic k akciji, oblikovno so zasnovani preprosto oziroma tako, da pritegnejo in vodijo pogled bralca naravnost h klicu k akciji. Pri tem potrebujete zelo malo časa za oblikovanje – pazite le, ali ste dovolj poudarili in pravilno umestili določene ključne elemente.
Vir: retargeting.biz
![]() |
Klic k akciji – 6 najboljših praksOd prepričljivosti klica k akciji je odvisen uspeh končnih konverzij, zato preverite, kako oblikovati popoln klic k akciji za vašo naslednjo email marketing kampanjo! |
Seveda ste pri tem nekoliko omejeni s prostorom, vendar kolikor je to težava, lahko pošljete …
3. Sporočilo kot povzetek
Takšna sporočila so pravzaprav preprostejše različice newsletterjev. Najpogosteje se uporabljajo za sporočanje izobraževalnih vsebin in je zanje značilno, da so oblikovana kot seznam pomembnejših točk, ki jih želimo poudariti.
Ključna prednost takšnih sporočil je, da so preprosti tako za razumevanje kot za oblikovanje – tako zelo, da lahko proces tudi avtomatiziramo.

Zahvalno sporočilo, kot ga pošilja prodajalec etuijev za telefone Otterbox.
Slabost takšnih sporočil pa je seveda v tem, da so pogosto zelo neosebna, kot velja za večino avtomatično oblikovane vsebine. V kolikor se želite povezati z vašimi bralci in uporabiti bolj oseben pristop, je potrebno vašo mailing listo segmentirati, oblikovati različne sezname glede na skupne značilnosti vaših prejemnikov ter pripraviti sporočila z upoštevanjem njihovih zanimanj in demografskih lastnosti.
4. Autoresponder
To so avtomatska sporočila, ki jih program pošlje ob točno določeni uri ali akciji, ki jo naredi vaš prejemnik.
Na primer:
- Nekomu, ki se prijavi na vašo mailing listo, pošljete pozdravni email po petih minutah (s tem prejemnike tudi obvestite, da je bila njihova prijava uspešna, tako da bodo vaša nadaljnja sporočila pričakovali).
- Točno en teden kasneje program avtomatsko sproži naslednji email s kodo za popust pri nakupu določenega produkta.
- Tri tedne po prijavi pa prejemnik dobi poziv, naj se vam pridruži na socialnih medijih – in tako naprej.

Vir: ianditravelmedia.com
Svetujemo vam, da pri tem uporabite osebni stik – tako da vključite nekatere podatke, ki so vam jih zaupali v procesu prijave (kot je na primer osebno ime, ime podjetja, področje zanimanja, itd).
Autoresponderji so priročni predvsem zato, ker z njihovo uporabo prihranite veliko časa – če jih nastavite pravilno, so lahko vaši prejemniki obveščeni o pomembnih novicah brez, da bi morali vi za to posebno skrbeti.
Pri tem lahko prejemnike povabite, da vam zaupajo nekatere druge osebne podatke, ki so za vaše podjetje relevantne, katere vsebine so zanje najbolj zanimive in kako pogosto želijo prejemati vaša sporočila. Tako obstaja manjša verjetnost, da se bodo odjavili ali prijavili vaše sporočilo v SPAM, ko se boste naslednjič oglasili.
Bi si želeli še bolj oseben pristop z vašimi prejemniki?
5. Sporočilo ob obletnici
Avtomatizirate lahko tudi email sporočila, ki se pošiljajo ob različnih obletnicah podjetja ali vaših prejemnikov, kot na primer obletnica dneva, ko se je prejemnik prijavil na novice, rojstni dan prejemnika, prazniki (v kolikor poslujete globalno, vam svetujemo, da v tem primeru oblikujete različne sezname in segmentirate vaše prejemnike glede na državo bivanja), različni mejniki ali dogodki podjetja.
Takšna sporočila utrjujejo in poglabljajo zaupanje v blagovno znamko ter dobro ime podjetja, nudijo pozitivne povratne informacije in vplivajo na konverzije. Kako?
S pomočjo oblikovanja posebnih ponudb v ta namen. Niste prepričani? Raziskave rezultatov kažejo, da imajo takšne email kampanje kar trikrat višjo stopnjo odprtih email sporočil od običajnih.

Sporočilo, ki ga svojim strankam pošlje ameriška veriga s hitro prehrano Wendy’s.
6. Sporočila ključnim strankam
Oblikovanje takšnih sporočil je morda najzahtevnejše, vendar le-ta običajno prinašajo tudi največje rezultate. S sporočili ključnim strankam namreč ciljajte na določeno občinstvo za katerega želite, da postanejo vaše ključne stranke – torej vaši kupci.
V takšnih sporočilih lahko poučite vaše prejemnike o določenem izdelku ali storitvi. Sporočite, kakšne prednosti jim prinaša in predstavite vašo ponudbo kot nekaj, kar nujno potrebujejo – le vedeli še niso zanjo.
Da boste pri tem uspešni, segmentirajte vašo adremo in personalizirajte vaša email sporočila. Generična sporočila po načelu »vse vsem« namreč ne delujejo več.
Vedeti morate, kdo so vaši prejemniki, kakšne so njihove težave in zanimanja ter kaj jim vi lahko pri tem ponudite – na takšen način lahko oblikujete zelo osebna, relevantna in aktualna email sporočila, ki prinašajo prave rešitve vašim prejemnikom.

In vendar – to je le vrh ledene gore
Email marketing – kot vsak drugi marketing kanal – je umetnost zase. Potrebno je vaditi, poskušati, pasti in se znova pobrati, da postanete uspešen email marketing oglaševalec.
Ustvarite vrhunska namenska sporočila s pomočjo Squalo aplikacije. Testirajte še danes!
Želim brezplačno preizkusiti Squalo!

